2 Ocak 2016 Cumartesi

Kadınlar ne ister? Aşk mı, seks mi, sevgi mi?


Yazının başlığı ilgi çekti değil mi?

Yani maksat da biraz oydu zaten...

Dikkat çekmek!

Sorunun herkese göre de ayrı bir cevabı var!

Yeni yıla girmemize saatler kala, yemek tarifi yazmaya niyetlendim ve klavyenin başına oturdum. Tam yemeğin malzemelerini listeleyecektim ki!

Bu soğuk yılbaşı gecesinde, karda kışta, aç açıkta kalan mülteciler geldi aklıma! ‘’Ölüm denizi Ege’de’’ ölüme doğru umutsuzca yol alışları… Yakalanışları… Gidenler, gidemeyenler, kaçanlar, kaçamayıp kenarda köşede belki de bir duvar dibine sığınmış, aç biilaç, titrer halleri geldi aklıma…
Yazamadım!

Sonra, Nusaybin’de, Cizre’de, Sur’da evlerini terk etmek zorunda kalan aileler düştü usuma. Ellerinde birkaç parça eşya ve beyaz bayraklar ile göç yollarına düşüşleri. Kalanların, bomba, silah ve ateş çemberi altında korkudan titreyişleri. Mültecilerin haline üzülürken, kendi insanımızın bu girdaba düşüşleri. Şehitlerimizin yeni yılın gelişinden bi haber aileleri. Her gün şehit haberleri… Evlerdeki yas! Babasız, atasız kalan evlatlar. Evlatsız kalan analar!

Çocuklar…. Çocuklar… Ağlayan çocuklar. Aç kalan çocuklar. Biçare çocuklar. Barışa, sevgiye, huzura, eğitime muhtaç kalan çocuklar…

Yazamadım!

Ne yemek tarifini yazmak geldi içimden ne de bu hissettiğim duyguları… Belki çok duygusalım! Bu soğuk gecede insanlık acı bir halde iken, lay lay lom da yapamadım.

Gerçi yazsam da ne fayda?
Buza yazacaktım kesin. Sen, ben okuyacaktık!

İşte böyle…

Durum ahval, bu merkezde!

Haaaaaa… Başlıkta ki sorunun cevabına gelince!

Belki çok kelime ile anlatılabilir amma şöyle noktalamak dileğindeyim.

Kadın, ne aşk ister, ne de seks! Olursa da hayır demez!

Kadın insan olduğunun bilinmesini, gerçek sevgiyi ve değer verildiğini bilmek ister…

Ay Şen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder