24 Temmuz 2012 Salı

Yine!!!




Her çalındığında kapım, koşuyorum sen diye!
Ya da telefonun zilinde
Yüreğim elimde

Postacıya bile bahşiş verdim
O günden beri gelmedi geriye

Mahzun gözlerim
Ağlamaklı!

Her gün ‘’O’’ sokağın başında
Bekliyorum belki, belki gelirsin diye…

Dün gece sahile gittim yine!
Durdum baktım…
Saatlerce kaybolduğumuz enginlere
Omzuna yaslandığım anların, anılarıyla avundum yine…
Belki de sen vardın ‘’O’’ kıpırtısız teknede
Seni sordum batan Güneş’e

Ürperdim

İrkildim

Bir el tuttu kolumu!
Usulca sarıldı
Kapladı tüm benliğimi yine…

Teselli etti!

‘’SEN’’ dedi!
‘’Sen, zaten benimle değil miydin yıllardır?
Kalabalıkların içerisinde
Çaresiz
Kimliksiz
Kadersiz yüreğinle!
Ne değişti ki?
Ne bekledin ki?
Bak Yar’ınım, Yâren’inim ben yine!
Yalnızlığım! Deyip geçme!
Asla terk etmem seni
Sen istesen de, istemesen de’’

Ben
 Yine!!!
Çaresizim
Yine sensiz
‘’Yalnızlığım’’ Değişmez kaderim!
İstesen de, istemesen de!!!


Ayşen Arslangiray Kura
25 Temmuzda/İzmir’den

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder