10 Haziran 2011 Cuma

Hatıram Olsun!

Hatıram olsun!
‘’Bir kadın gittiğinde; peşinde neler öksüz kalır’’
Düşündüm! Düşünceye saldı hem de derin düşüncelere saldı bu sözcük dizesi beni!
Ya ben! Ya ben, gittiğimde peşimde neler öksüz kalır?
Tabii ki eşim, canım yavrularım ve biriciğim Batuş’um.
Sonra! Emek verdiğim, çok sevdiğim ve özlem duyduğum vefalı, şu an hemen hemen hepsi üniversitede okuyan, yurdun dört bir yanına hazan yaprağı misali dağılmış oğullarım ve kızlarım.
Sevgimi esirgemediğim ve beni sevdiklerinden bir gün bile tereddüt etmediğim arkadaşlarım ve can dostlarım.
Şiirlerimin mısralarını süsleyen, seyrine ve mis kokularına doyamadığım rengârenk çiçeklerim, yemyeşil yapraklarım, baharlarım.
İmbat rüzgârlarım.
Kıyısında kâh derin düşüncelere daldığım, kâh mutluluğu soluduğum denizim.
Mavinin tonlarına bürünen Sema’da bana göz kırpan yıldızlarım, Ay’ım, Güneş’im.
Öykülerim ve onları zaman zaman hüzünle kimi zaman da sevgi ile yazdığım kalemlerim, defter sayfalarım.
Boy boy renk renk simli, işli kumaşlarım, makaralarım ve yumaklarım.
Ya boncuklarım!
Her çeşidinden, alabildiğine hazinem boncuklarım, gecenin bir vakti uykumun arasında kalkıp da çizdiğim tasarımlarım. Bakmaya kıyamadığım ve kimseler kıyıp da veremediğim takılarım, boncuk tezgâhlarım.
Tuvallerim, yağlısı, kurusu, sulusu boyalarım. Koca eve sığdıramadığım bir dolu malzemelerim. Daha da sayamadıklarım.
Hepsi ama hepsi öksüz kalacaklar.
YOK! Hayır, yok gitmiyorum arkadaş!
Kıyamam hiç birisine ya da hepsine asla kıyamam. Öksüz bırakamam!
EĞER! Gidersem bir gün apansız!
Ya da ansızın ZAMANSIZ!
Bu satırlarım, hatıram olsun tüm sevdiklerime ya da beni sevenlere.
Ayşen Arslangiray Kura
11.6.2011/İzmir

Facebook:http://facebook.com/aakura
Twitter:http://twitter/#!/aysenkura

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder