21 Mayıs 2011 Cumartesi

BEN KİM MİYİM?

BEN KİM MİYİM?
Ben rüyayım, görüldüğünde uyanmak istenilmeyen,
Ben baharım, rengârenk çiçeklerle bezenen,
Ben aşkım, bitmesin diye dua edilen,
Ben gizemim, bir türlü çözülemeyen,
Ben kinim, sildiğini bir daha kaydetmeyen,
Ben geceyim, dostlarının dertlerini örten,
Ben nakışım, desen desen hayatı nakşeden,
Ben anayım, yavrularına kol kanat geren,
Ben aşım, yoktan var eden,
Ben asiyim, haksızlığa tahammül edemeyen,
Ben ırağım, gönül yaralarıma sebep olanlardan,
Ben sevgiyim, tükenmeyen, alabildiğine çoğalan,
Ben ruhum, sonsuzluğun derinliğinde kaybolan,
Ben çılgınım, hayallerinin peşinde koşan,
Ben hayatım, yaşadıkça paylaşılan,
Ben neşeyim, insanın içine sevinç dolduran,
Ben mutluluğum, asla bitmesi arzulanmayan,
Ben yazarım, duygusallığını kaleme vuran,
Ben ağacım, kökleri derinlerde, sevdiklerini dallarıyla saran,
Ben güneşim, ruhları sevgi ile ısıtan,
Ben uğurum, bereketi güneş misali yayan,
Ben şifayım, pozitif enerjiyi sevdiklerine yansıtan,
Ben şaireyim, güzellikleri şiirle anlatan,
Ben dostum, acı günde, iyi günde arkadaşlarına koşan,
Ben isyanım, yalanlarla dolu dünyadan bıkan,
Ben acıyım, sahte sevdaları yakan,
Ben adaletim, haklıyı haksızı ayıran,
Ben kırgınım, aldatılmanın derinliğini yaşayan,
Ben hüzünüm, gözyaşları solmayan,
BEN KİM MİYİM?
Ben bu yalan dünyada gelip geçmekte olan,
Herkes gibi ölümlü bir faniyim.


Ayşen Arslangiray Kura
30.3.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder